„Nekoliko godina u nazad, u želji da pomognem promociju mladih muzičkih talenata, ja im dajem priliku da nastupe kao gosti na mojim koncertima. Iz sopstvenog iskustva znam koliko je to važno. Tako sam i ja nastupao sa svojim profesorom, čuvenim violinistom Henrikom Seringom. To je nezaboravno iskustvo i ogromna motivacija. Mnogi muzičari kojima sam na ovaj način pomagao već imaju odlične karijere. Nastavljaju studije u inostranstvu, samostalno nastupaju i postali su svesni svoje vrednosti, što je veoma važno. Svima je potreban podsticaj!
Jedan od najznačajnijih motiva za otvaranje Centra lepih umetnosti Gvarnerius, čiji sam osnivač, bio je upravo taj, da pomognem mladima da pronadju svoj put i da im ukažem poverenje. Već nekoliko godina, svake sezone u Gvarneriusu nastupa veliki broj mladih muzičara pred punim salama.
Ove godine, u razgovoru sa nekim od organizatora turneje, došli smo do ideje da bi bilo odlično da nastupe đaci iz lokalnih škola. Verujem da se oni raduju tome i da će doći publika koja će da ih podrži na njihovom putu koji nije ni malo lak.”
Jovan Kolundžija
https://guarnerius.rs/jovan-kolundzija/
https://guarnerius.rs/nada-kolundzija-biografija/
Jovan Kolundžija, violina
Nada Kolundžija, klavir
Gosti: Učenici Muzičke škole „Marko Tajčević"
Program:
Jean-Marie Leclair
Sonata in D Major, Op.9, No.3 za violinu i klavir
I Un poco andante
II. Allegro
III. Sarabande – Largo
IV. Tambourin - Presto
A. Khachaturian
Koncert za violinu u d-mollu, II stav
Zorana Jelić - violina, 4. razred srednje muzičke škole
Klavirski saradnik: Gavrilo Bogić
Simeon ten Holt
Aforisme No. 2 za klavir
Scaramouche suite
II stav-modere, III stav-brazileria
Mateja Davidović - saksofon, 3. razred srednje muzičke škole
Klavirski saradnik: Mina Krajnović
Joseph-Nicolas-Pancrace Royer
Vrtoglavica / Le Vertigo, iz zbirke komada za čembalo
Petar Stojanović
Humoreska
Andrijana Pejić - violina, 4. razred srednje muzičke škole
Klavirski saradnik: Jelena Božić
Camille Saint-Saëns
Introduction and Rondo Capriccioso, Op.28 za violin i klavir